W „błękitny sen” możesz wpłynąć każdego wieczoru,
by głębiej odpocząć i pełniej zregenerować siły.

 

Jak przygotować się do wieczornej sesji błękitnego snu.

Wycisz się.
Na 30 minut przed rozpoczęciem sesji postaraj się o spokojną atmosferę. Wyłącz telewizor i górne oświetlenie. Na 2 godziny przed udaniem się na spoczynek korzystaj z bocznego oświetlenia. Połóż się w przewietrzonej sypialni.

Polecany TELEPØRTER na zasypianie:


Uruchom wyobraźnię!
Wyobraź sobie, że stoisz nad brzegiem krystalicznie czystej wody, nad skrajem oceanu, w ciepłych promieniach zachodzącego Słońca i miękkim dotyku piasku pod stopami. Wchodzisz powoli w ciepły ocean i stajesz się jego częścią. Oddech uspokaja się i zasypiasz regenerującym, błękitnym snem.

Rozluźnij ciało.
Najszybszym sposobem na rozluźnienie ciała jest jego napięcie. Na początku sesji napnij wszystkie mięśnie i puść. Możesz to powtórzyć kilkakrotnie.

0. Włącz TELEPØRTER z dźwiękami oceanu.
1. Skoncentruj się na błękicie spokojnego oceanu.
2. Oddychaj spokojnie brzuchem. Poczuj przyjemny ciężar ciała, ułóż ręce w wygodnej dla Ciebie pozycji.
3. Poczuj przyjemną emocję, przywołując miłe wspomnienie, marzenie.

Pozostań w tym stanie i odpłyń w przyjemny, regenerujący sen. Po kilku dniach stosowania tej techniki, że nie tylko pogłębił się Twój sen. Interaktywna Technika EUSTRES, połączona z technologią harmonicznej fali, w pełni regeneruje organizm, dzięki czemu masz więcej sił w czasie dnia.


Wskazówka ITE|EUSTRES:
Pamiętaj, że odczuwanie przyjemności rozluźnionego ciała
jest kluczem do wyjścia poza „wir myśli”
i wejściem w głęboki, regenerujący sen.

 

Pozdrawiamy, kolorowych snów!

Błękitny sen. Na lepszy sen.
Tagi:                

Komentarz do “Błękitny sen. Na lepszy sen.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *