Wewnętrzna siła i odporność psychiczna.

Oczyść umysł w harmonicznym polu - odzyskasz siły i spokój.

Created with Sketch.

Wewnętrzna siła i odporność psychiczna.

Nasz cykl sesji tematycznych poświęconych wewnętrznej sile potwierdza, że odporność psychiczna i spokój biorą się z… brzucha. Już po kilku dniach ćwiczeń odczujesz zauważalną poprawę!

Odporność psychiczna jest bardzo ważna, dlatego opracowaliśmy program sesji, które umożliwiają odzyskanie sił psychicznych w krótkim czasie, ze wsparciem harmonicznej fali.

Przedstawiamy ćwiczenie z QiGong, które poprawia kontakt z ciałem, zwiększa ilość serotoniny oraz dopaminy w organizmie. Dobre paliwo z endorfin wzmacniające siłę wewnętrzną w 3 minuty!

Ćwiczenie na wzmocnienie wewnętrznej siły
i odporności psychicznej.

odporność psychiczna

Po obudzeniu przeciągnij się jak kot:
– połóż się na podłodze (jeśli masz super-twardy materac, możesz to ćwiczenie wykonać bez wstawania z łóżka)
– ułóż ciało jak na ilustracji
– kolana ugięte, stopy na podłożu
– ręce luźno, wzdłuż tułowia

Aktywacja Ming Men:
– dociskasz stopy do podłoża
– napinają się mięśnie nóg oraz brzucha
– podwijasz miednicę tak, by odcinek lędźwiowy dotknął podłogi /kołyska na kościach kulszowych/
– rozluźniasz mięśnie brzucha
– rozluźniasz mięśnie nóg
– miednica rotuje w dół
– kręgosłup wraca do wyjściowej pozycji

Powtarzaj ten cykl około 80-100 razy. Można zacząć od 10 razy, byle z przyjemnością:)
Po kilku dniach docenia się wartość tego ćwiczenia i wykonanie go w większej ilości powtórzeń nie sprawia żadnego problemu.

Ćwicz w swoim tempie*.
Ważne jest, by pośladki nie odrywały się od ziemi, a sam ruch wychodził z nacisku na stopy, od ziemi. Oddech spokojny, niewymuszony, przeponowy.

Ćwiczenie przypomina kołyskę, której punktami podparcia są kości kulszowe, wyczuwalne w części pośladków, dotykających ziemi. Ming Men uruchamiasz poruszając miednicą w górę i w dół, dzięki czemu rozluźniasz napięcia w dolnej partii kręgosłupa.

Aktywację Ming Men warto wykonywać rano, jeden cykl (ok. 100 powtórzeń*) po obudzeniu przed wstaniem z łóżka /jeśli masz twardy materac/ lub na podłodze.

Drugi cykl około 1 godziny po wstaniu oraz w czasie dnia. Im dłużej ćwiczysz, tym szybciej aktywujesz swoją „bramę życia”. Już po kilku dniach odczujesz zauważalną poprawę.

To również idealne ćwiczenie na początek sesji w polu harmonicznej fali,
jeśli chcesz odzyskać wewnętrzną siłę i większą odporność psychiczną na stres!

Stacja ØHz | Nadajemy Dobrą Falę!

*Osoby z poważniejszymi problemami z kręgosłupem powinny skonsultować to ćwiczenie ze swoim fizjoterapeutą, np. by zacząć ćwiczyć pod jego okiem, dostosowując zakres ruchu do swoich możliwości.

Ahoj! To miłe, że z nami jesteś.

Jeśli chcesz otrzymywać najnowsze informacje ze Stacji, powiadomienia o nowych sesjach i ciekawe artykuły, zapisz się do newslettera.

Zero spamu!

NederlandsEnglishFrançaisDeutschItalianoPolskiPortuguêsРусскийEspañol