Kurs stania. Bezpłatnie.

Kurs stania. Bezpłatnie.

Kurs stania… na głowie? Nie, na nogach 🙂 Życie w harmonii to nieustanny balans, więc warto korzystać z tego prostego ćwiczenia, by tę harmonię w sobie powiększać. Kiedy stoi się w podany poniżej sposób, zaczyna się czuć całe ciało, od stóp po czubek głowy. A to jest wstępem do tego, by poczuć napięcia i je rozluźniać.

Ultra szybki kurs stania.

0. Jak to zrobić po raz pierwszy.

1. Stań z lekko ugiętymi kolanami.
2. Stopy ustaw równolegle do siebie, nie za szeroko, by nie wystawały ponad linię barków.
3. Poczuj ciężar miednicy.
4. Ręce w ramionach lekko rozchyl, by otworzyć przestrzeń pod pachami.
5. Głowę trzymaj prosto, jakby była zawieszona na sznurku.
6. Brodę przyciągnij lekko do siebie, w kierunku szyi /to sprawia, że cały kręgosłup się prostuje i rozluźnia/.

Postój tak ok. 5 minut, lekko sprężynując w kolanach tak, jakby ruch wychodził od stóp, które możesz poczuć, jak gdyby były zanurzone pod powierzchnią podłogi.

I GOTOWE!

To ćwiczenie możesz wykonywać wszędzie i przy każdej okazji /w kolejce, w autobusie, itd/. Ćwiczenie wspaniale odciąża kręgosłup, wzmacnia mięśnie, odpręża i relaksuje. Powodzenia!

Kurs stania na nogach. Dodatki.

1. Dla każdego. Na przyjemny odpoczynek i wzmocnienie kręgosłupa.
2. BIT. Na pobudzenie twórczych potencjałów.

Kiedy świat stanął na głowie,
naucz się stać na nogach!

 

opracowane na podstawie prawidłowej postawy ciała wg Qi-gong.

NederlandsEnglishFrançaisDeutschItalianoPolskiPortuguêsРусскийEspañol